PASSEIG DE TARDOR

Per donar la benvinguda a la Tardor, els nens i nenes de l’escola Mestral anirem el divendres 30  d’octubre, durant la tarda i respectant els grups estables, a passejar per la llera del riu.

Aprofitarem la sortida per contemplar el paisatge de tardor tot recollint fulles i altres elements que caracteritzen aquesta estació de l’any.

Donada la situació actual, aquest any no podrem dur a terme el nostre tradicional “Mercat de tardor”. Tot i així, cada alumne elaborarà el producte que teníem previst vendre, una bosseta de roba decorada per ells mateixos/es que actualment fem servir per a emmagatzemar el material d’aula.

Bona castanyada!