“L’HIVERN” A. Vivaldi
18/02/22Amb els alumnes d’EI3-Ei4 hem treballat “L’hivern” d’Antonio Vivladi a ritme de mocadors.
Amb els alumnes d’EI3-Ei4 hem treballat “L’hivern” d’Antonio Vivladi a ritme de mocadors.
Mireu quin escenari ens hem trobat avui a l’escoleta! Una clínica veterinària, on els infants han curat i cuidat a animalets de peluix, els han pentinat, donat de menjar… i altres coses que fan els veterinaris!
També hem conegut molts animals a través d’un llibre amb imatges reals que mirem constantment i amb el qual aprenem molt! 
Aprofitant que ahir els del bar de les Piscines ens van regalar molts globus, vam jugar amb ells tot petant-los, fent-los volar i de altres maneres molt divertides!
Quina festa ens vam muntar!!! 
Ja feia dies que volíem provar de fer suc de taronja a l’escoleta i avui ho hem fet! Primer de tot hem observat el seu color, la seva forma, la seva olor…
Seguidament les hem tallat, hem exprimit suc i l’hem tastat. Que bo estava! 
Per últim, hem pintat amb elles tot estampant-les sobre paper!
Avui els infants de primer hem iniciat la pràctica del càlcul mental amb les tabletes!
Ens ha semblat una forma molt engrescadora de practicar el càlcul mental!
Avui per les entrades de l’escola està sonant la cançó “Canta” del Pepet i Marieta
Esperem que us agradi!
Continuem amb aquesta proposta! Avui ha estat el torn del Guerau!
Dins de la seva capsa hi ha posat:
– Fotos d’ell i la seva família.
– Una corona d’aniversari.
– Un comandament amb el qual juga molt sovint!
– Una pala per jugar amb la sorra!
– Uns cubells apilables, amb els que hem jugat a fer construccions.
– I, per últim, dos contes d’animals que hem explicat i posteriorment hem tocat i manipular, atès que tenien diverses textures!
Moltes gracies família!!!
El divendres 11 de febrer, dia de la dona i la ciència, hem reflexionat sobre el paper de la dona a la ciència, ha estat un bon moment per parlar amb els alumnes sobre la importància de la dona a la ciència.
L’anualitat d’aquest dia internacional, que es va celebrar l’11 de febrer de 2016 per primera vegada, va ser impulsada per les iniciatives de l’Organització de les Nacions Unides per a l’Educació, la Ciència i la Cultura (Unesco), l’ONU-Dones i altres organitzacions competents amb l’objectiu de promoure l’accés equitatiu i ple de dones i nenes a l’educació en els àmbits de la ciència, la tecnologia, l’enginyeria i les matemàtiques (Educació STEM).
Per tal de prendre consciència ver el paper de la dona a la ciència, cada grup classe ha treballat una dona científica i finalment hem plasmat les nostres descobertes en un mural.
Ens ha agradat molt!
Ahir a l’Escoleta vam dur a terme 3 racons per treballar els nombres (de l’1 al 5):
– Resseguir el traç dels nombres amb un cotxe que passava per sobre de la carretera, que divertit!
– Introduir el nombre de palets corresponents a cada nombre
– Observar contes de nombres amb solapes!