CONSIGNES CARNAVAL: Dia 4
04/03/22Seguint el manifest del Rei Carnestoltes, avui hem vingut a escola amb el cap ben guarnit.
“A punt per Carnestotes!
Fem un assaig general;
vine disfressat amb tot:
la roba, el cap i el calçat!”
Seguint el manifest del Rei Carnestoltes, avui hem vingut a escola amb el cap ben guarnit.
“A punt per Carnestotes!
Fem un assaig general;
vine disfressat amb tot:
la roba, el cap i el calçat!”
Aquests dies a EI3-EI4 hem treballat entorn la festa del carnaval.
El divendres passat vam començar amb un conte anomenat “Carnaval al bosc”, el qual treballa valors com l’empatia i l’amistat. Hem reflexionat sobre el què passa al conte i l’hem ordenat seqüèncialment amb imatges.
Aquest divendres hem fet una activitat plàstica molt divertida que ens ha agradat molt! Hem escollit un paper de color i hem enganxat la nostra cara i amb retoladors, plomes i paper de seda l’hem decorat.
També hem jugat i experimentat amb aquest material i amb confeti. Finalment, ens l’hem tirat per sobre i hem ballat amb música de carnaval.
A EI3 i EI4, avui, hem celebrat l’aniversari de l’Arlet.
Hem representat el pas del temps i aquests quatre anys de vida amb l’ajuda de la vola del món, l’espelma (el sol) i el calendari amb els mesos de l’any.
Després l’Arlet ha repartit un detallet per cada nen i nena de la classe.Hem estat molt contents!!
Nosaltres li hem regalat una cançó i un llibret de dibuixos fet amb molta estima.
Per molts anys Arlet!
Seguint el manifest del Rei Carnestoltes, avui hem vingut a escola amb el cap ben guarnit.
“Per entrar avui a l’escola
cal portar el cap ben guarnit:
llaços, trenes, un barret, tot de pincetes…
I que et duri fins a la nit!”
Avui el Dídac ens ha presentat la seva CAPSA DE VIDA. Tots els infants s’han mostrat molt motivats i encuriosits per allò que havia posat el seu company dins la seva capsa.
El Dídac ens ha presentat una sèrie d’objectes importants per ell. Hem escoltat amb molt d’interès la seva explicació.
Ha estat un moment molt bonic on hem pogut compartir i conèixer una mica més el nostre company.
Gràcies Dídac!
Aquesta setmana hem donat la benvinguda a la Maite que va començar l’escola ahir!
Durant la setmana anirem oferint diverses propostes per celebrar aquesta festa tant divertida!
Ahir vam fer collarets amb unes palletes i uns macarrons que vam tenyir prèviament! I els més petits van posar i treure les pipes a unes oueres!
I avui hem experimentat amb unes safates sensorials amb plomes, boletes, etc.
A més, aquests dos dies hem seguit les ordres del Rei Carnestoltes: ahir vestits amb roba dels pares i avui amb una sabata de cada!!
Demà més! 
Seguint el manifest del Rei Carnestoltes, avui hem vingut a escola vestits amb una sabata de cada.
“El calçat d’aquest dimecres
serà desparellat:
un peu de cada manera, i au!
A caminar demanegat!”
Seguint el manifest del Rei Carnestoltes, avui hem vingut a escola vestits amb roba gran.
“Avui t’hauràs de posar
roba del pare o la mare, la padrina, un tiet teu…
Això sí, que et vagi gran,
que et pengi per tot arreu!”
L’art truck torna a l’escola Mestral per Carnaval!!*

Aquest curs *Sercodaga* inicia un projecte per fer arribar l’art 

a les escoles.
Durant una setmana tindrem la caravana
de Solaç a l’escola
i els infants 

de EI3 a 6è en podran gaudir en les estones de menjador.
De ben segur serà una gran experiència, la fórmula d’un bon àpat saludable i una estona d’art no pot fallar
!!
Aquest cop la caravana vindrà preparada amb un nou taller!!
*La Gran Terenyina
*
Un taller on els infants hauran de teixir entre totes i tots una gran teranyina amb drapet de colors fluor en un entorn de llum UV i vigilant de no quedar atrapats!!

La setmana vinent arriba el carnaval al nostre poble i a l’escoleta ja ens hem començat a endinsar en aquesta festa! Hem canviat el racó de les estacions pel racó del carnaval on hi ha contes, encaixos i complements perquè és puguin disfressar: barrets, ulleres, faldilles…
Al llarg de la setmana vinent anirem fent diferents propostes per celebrar aquesta festa!
De moment us deixem amb les consignes que ens ha deixat el rei Carnestoltes (que ha arribat avui a l’escola) per la setmana vinent!! 