TREBALLEM LA TERRA
30/03/22Al llarg d’aquesta setmana els alumnes de sisè hem estat treballant la terra de l’hort per tal de deixar-la a punt per poder-hi plantar.
Ens agrada molt l’hort!
Al llarg d’aquesta setmana els alumnes de sisè hem estat treballant la terra de l’hort per tal de deixar-la a punt per poder-hi plantar.
Ens agrada molt l’hort!
Com el proper divendres realitzarem una sortida a Tarragona, els nens i nenes de sisè hem estat investigant sobre l’antiga Tarraco, tot ubicant i les restes romanes més rellevants al mapa, també hem fet una recerca.
Finalment, hem compartit les nostres recerques.
Los alumnos y alumnas de segUndo curso hemos memorizado y recitado un poema llamado “La primavera”.
Su autor es Antonio Machado.
A continuación os mostramos un pequeño vídeo.
¡Esperamos que os guste!
Aquests últims dies de trimestre anem tancant el projecte d’escola. Avui podíem portar informació sobre l’arbre del nostre pati i l’Arlet ens ha explicat molt bé tot el que ha estat buscant d’aquest.. ho voleu veure?
Avui ha estat el torn del Dominic! Dins la seva capsa hi ha posat els següents elements significatius per a ell:
– Un sonall en forma de coet
– Un mossegador en forma de girafa
– Un peluix interactiu
– Fotos d’ell quan va néixer i de la seva família
– Un conte de roba que hem explicat i amb el qual hem jugat!
Moltes gràcies família, ens ha agradat molt!!
Avui els nens i nenes d’Educació Infantil i Cicle Inicial hem realitzat una sortida de ZER al Castell de Montsonís. Després de la visita, hem anat a dinar a Foradada.
Ens ho hem passat molt bé i ens ha agradat molt!
Avui a l’escoleta hem experimentat amb ous de gallina i de guatlla! Primer hem parlat d’on sortien els ous i hem vist unes imatges en uns llibres.
Després hem manipulat ous bullits i sense, els hem trencat, batut, hem fet trasvassaments,etc.
Per últim els hem tastat: una truita, ou dur i ou ferrat, que bo estaven! 
Avui els alumnes de CM hem anat a buscar planter al Jarana.
Moltes gràcies!
Ahir a l’escoleta vam recrear la feina del personal sanitari amb maletí amb totes les eines que ells utilitzen i altres elements reals (un fonendoscopi, venes, mascaretes, medicaments …).
Ens vam posar bates de metges i infermers i altres van fer de pacients!
Vam gaudir molt jugant-hi i vam aprendre moltes coses d’aquesta professió tant necessària!