ELS ARBRES DEL PATI

Els alumnes de Cicle Superior, als tallers de Medi, hem estat treballant els arbres del pati.

Així, a partir de l’observació i de la recerca d’informació hem fet un mapa interactiu tot descrivint els arbres que hi ha al pati de l’escola.

Esperem que us agradi!

 


Clicant a la imatge podreu accedir al mapa interactiu

PROPOSTES PASQUA

Ja s’atança el dia de la Mona i a l’escoleta estem treballant aquesta tradició amb diferents propostes.

Dimarts van experimentar a la taula de llum amb plomes, ous de diferents colors de paper de celofana…

I avui hem preparat la nostra Mona. Quins ingredients hem fet servir?

Doncs un donut, confeti de colors, ous de xocolata i plomes!! Mireu que xules ens han quedat!

FEM DE JARDINERS

Avui hem anat a l’hort i hem plantat enciams!
Després, hem trasplantat flors dins d’unes jardineres: primer hi hem afegit pedres al fons, després terra, hem col·locat les flors i hi hem tornat a afegir terra! Per últim, ho hem regat tot!
Mireu que boniques queden les flors al nostre pati!

LA CAPSA DE VIDA DE LA OUSMANE!

Avui  la Ousmane ens ha presentat la seva CAPSA DE VIDA. Tots els infants s’han mostrat molt motivats i encuriosits per allò que havia posat la seva companya dins la  capsa.

La Ousmane ens ha presentat una sèrie d’objectes importants per ella. Ens ha portat una fotografia de quan era petita i joguines que li agraden!

Ha estat un moment molt bonic on hem pogut compartir i conèixer una mica més la nostra companya.

Gràcies Ousmane

 

SORTIDA ESCOLETA

Avui els infants de P1 i P2 de l’escoleta hem sortit d’excursió pel poble. Al llarg del camí hem trobat floretes, insectes, pedres…

A més, hem tingut la sort que un veí del poble, el Joan, ens ha volgut ensenyar el seu gos Nico i les seves TORTUGUES: el Pepito i la Panxita!

Ens ha explicat que mengen enciam i pernil dolç. Les hem tocat i hem cantat la cançó de la tortuga que cantem diàriament.

Ens ha agradat molt i buscarem més informació sobre aquests animals, us anirem informant!!

MÉS PROPOSTES PRIMAVERALS

Ahir els infants de l’escoleta van poder modelar PASTA DE SAL amb diferents elements naturals, palletes, motlles… tot desenvolupant la seva imaginació amb les seves creacions!

I avui han experimentat amb SAFATES SENSORIALS ambientades amb la primavera, fetes amb pasta de diferents tipus i colors, animalets, potets… Hem fe trasvassaments, classificació per colors, etc.

ENS PRESENTEM!

Durant la setmana passada els nens i les nenes de Cicle Mitjà i Cicle Superior vam gravar els nostres vídeos de presentació.

Aquest vídeo l’hem enviat a l’escola de Torrelameu com a activitat prèvia a la sortida a Tarragona on ens trobarem tota la Zer Argelaga!

Us el compartim, esperem que us agradi.