INICIEM ELS TALLERS MATEMÀTICS!
20/09/22Avui els nens i nenes de cicle inicial hem iniciat els tallers matemàtics que tant ens agraden!
Avui els nens i nenes de cicle inicial hem iniciat els tallers matemàtics que tant ens agraden!
Avui per les entrades de l’escola està sonant la cançó “Llums de mitjanit” de Miki Núñez i Mariona
Esperem que us agradi!
A l’escola, el servei de menjador dels alumnes d’EI1 fins a 6è està gestionat per l’A
FA, la qual ha contractat el servei de l’empresa de càtering SERCODAGA (modalitat de línia calenta).
En relació amb els alumnes d’EI1-EI2, el servei de menjador s’ofereix mitjançant la modalitat de carmanyola (els pares i les mares s’encarreguen de dur el menjar degudament envasat).
També, l’empresa SERCODAGA ofereix els seus menús adaptats als alumnes de l’ESCOLETA.
El menús del menjador per al curs 2022-2023 els podreu trobar a l’apartat “menjador” de la pàgina web.
Estimades famílies, nenes i nens…
Ja ho tenim tot preparant per a poder engegar les classes el proper dilluns 5 de setembre.
A la web del centre disposeu del Document Organitzatiu d’aquest curs 2022-2023.
Durant els propers dies s’indicaran les dates de les reunions d’inici de curs que es realitzaran durant el mes de setembre.
L’equip de mestres de l’escola us volem transmetre un missatge d’il·lusió pel curs que estem a punt de començar.
Ens veiem el dilluns 5 de setembre!
A EI3 i EI4, aquest últim trimestre hem dut a terme diferents tasques de treball. Per tal que pugueu veure quin ha estat el procés us presentem diferents enllaços:
Avui, darrer dia del curs, hem celebrat la Festa de l’Aigua!!! Ens ho hem passat molt bé realitzant diferents activitats refrescants.
També hem acomiadat als alumnes de sisè, després de 9 anys a l’escola avui ha estat el seu darrer dia com alumnes de l’Escola Mestral. Esperem que la nova etapa que inicieu us vagi molt i molt bé!! L’Escola Mestral sempre serà la vostra escola!!
I finalment, avui també hem dit adéu a la Conxita, la nostra mestra d’anglès. Després de tota una vida excercint de mestra avui ha estat el seu últim dia. Et trobarem molt a faltar i et desitgem el millor!
Desitgem que passeu un MOLT BON ESTIU!!!
Avui hem tingut un final de curs complet a l’escoleta!
Per una banda, hem celebrat el primer aniversari del petit de l’escoleta, el Marc.
Hem menjat coca alhora que li cantàvem la cançó d’aniversari!
També ho hem celebrat a l’estil Montessori, fent una volta al sol amb la pilota de la Terra !
I li hem decorat una corona I pintat una pedreta!
A més, ens hem refrescat jugant amb globus d’aigua, esponges, pistoles, fent trasvassaments amb potets, ampolles, olles…
BON ESTIU FAMÍLIES!!
Avui presentem el PROGRAMA 5 “Especial Final de Curs” de la Ràdio Mestral.
En el programa d’avui els locutors són tots els alumnes de sisè.
Esperem que us agradi!
Aquest matí a EI3 i EI4 hem fet una jornada diferent.
Primer hem preparat un pícnic al pati i la Teresa ens ha portat apertitiu!
Després hem preparat diferents espais de joc per experimentar i gaudir amb la sorra i l’aigua.. ens ho hem passat d’allò més bé!
Per refrescar-nos una mica amb aquesta calor, hem experimentat amb gel, dins del qual hi havien tresors estiuencs amagats!!
A més, la Tresa ens ha portat esmorzar per celebrar el seu aniversari, que serà el dia 29! 