SANT JORDI26: LA PIRATA ROGENCA
24/04/26Avui divendres 24 d’abril, hem tingut la sort de poder gaudir de la història titulada “La pirata rogenca” que ens ha representat la companyia teatral 4 contes.
Ens ha agradat moltíssim!
Avui divendres 24 d’abril, hem tingut la sort de poder gaudir de la història titulada “La pirata rogenca” que ens ha representat la companyia teatral 4 contes.
Ens ha agradat moltíssim!
Aquest curs hem dut a terme la VI edició del Jocs Florals a l’escola. La temàtica d’aquest any ha estat: SANT JORDI.
Enhorabona! Seguiu tots així, ja que tots els textos estaven molt bé!
Com ja sabeu…, ens agraden molt els contes! Per això, durant el dimecres 22 i dijous 23, famílies voluntàries, aprenents de l’escola i mestres ens han explicat contes als diferents grups de l’escola.
Acabat el segon trimestre, us presentem els àlbums de les activitats que hem anat realitzant a les aules d’infantil:

Com a cloenda del darrer dia del trimestre, al llarg de la tarda, els nens i nenes d’educació Infantil hem buscat els ous de Pasqua que estaven amagats per l’escola i en trobar-los els hem repartit a la resta d’infants de l’escola.
Ha estat molt divertit!
Per tal de celebrar el darrer dia del trimestre, avui tot l’alumnat de l’escola hem anat a passejar per l’entorn de l’escola per gaudir plegats de la naturalesa que ens envolta.
Ens ha agradat molt!
Ahir dijous, tota l’escola va elaborar, per aules, la seva mona de Pasqua.
Ens hom vam passar genial!
Al llarg d’aquesta setmana, tot l’alumnat de l’escola ha plantat hortalisses de temporada a l’hort de l’escola que es troba al pati.
Volem aprofitar per donar les gràcies a totes les famílies que han col·laborat en fer possible el nou hort de l’escola.
Moltes gràcies!