TALLER “ART I RECICLATGE”
01/03/19La setmana passada, els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior vam realitzar un taller anomenat “Art i reciclatge”. En primer lloc, ens van fer una xerrada per a conscienciar-nos de la importància del reciclatge i tot seguit vam procedir a l’elaboració de la nostra obra.
Vam aprofitar per construir un nou Carnestoltes! De manera que treballant en grups cooperatius, tots i totes ens vam implicar en el procés d’elaboració per tal d’obtenir un resultat que ens agradés a tots i a totes.
Estem molt satisfets de la tasca realitzada! Ha sigut tot un èxit!
ENS VISITA LA MARE DE LA SOREN
27/02/19Continuant amb el Projecte d’Emprenedoria iniciat durant el segon trimestre, avui ens ha visitat la mare de la Soren a fi de donar a conèixer el seu ofici.
També li hem pogut preguntar totes aquelles preguntes que ens havíem preparat.
Ens ha agradat molt la seva visita i hem après moltes coses!
I SETMANA DE LA CIÈNCIA A L’ESCOLA
11/02/19Al llarg d’aquesta setmana celebrarem la I Setmana de la Ciència a l’escola.
L’objectiu principal d’aquesta iniciativa no és altre que despertar i potenciar l’interès i la curiositat dels alumnes vers la Ciència.
Els nens i les nenes de les diferents aules, a través del mètode científic, hem triat i preparat diferents experiments a fi de mostrar-los i explicar-los als nostres companys/es.
Així, durant la setmana vinent els alumnes de l’escola ens convertirem en científics i farem petites demostracions científiques tot donant a conèixer la pregunta inicial, explicant la hipòtesi plantejada, mostrant el procediment a seguir i extraient unes conclusions a partir de la demostració vivencial.
També treballarem diferents autors que han destacat en el camp de la ciència i llegirem lectures relacionades amb la divulgació científica.
Amb l’objectiu de compartir amb tots vosaltres les vivències viscudes, al llarg de la setmana vinent farem diferents publicacions a la pàgina web de l’escola amb les fotografies de les diferents activitats realitzades.
RECULL DE FOTOGRAFIES EI2- EI3
14/01/19Us mostrem un petit recull de fotografies de les activitats que han realitzat els alumnes d’Educació Infantil 2 i d’Educació Infantil 3 durant les darreres setmanes:
CAGUEM EL TIÓ
21/12/18Després d’una setmana donant-li de menjar, avui hem fet cagar el tió.
Quants regals!!! Ens han agradat molt!
ASSEMBLEA DE DELEGATS/DES
26/11/18El passat dijous 15 de novembre vam realitzar una Assemblea de delegats i delegades dels diferents cursos amb la direcció de l’escola.
Durant aquesta Assemblea vam parlar sobre diferents aspectes, entre els quals va destacar el tema de les “Associacions del poble”. D’aquesta manera vam decidir que a tots i totes ens agradaria poder realitzar activitats conjuntes i vam concretar les activitats que podríem dur a terme.
Així que durant el proper trimestre realitzarem alguna que altra activitat. Ja us mantindrem informats/des!
ELS MÚSICS DE L’ESCOLA
23/11/18Durant aquesta setmana, abans de sortir al pati, els alumnes que estudien música ens han realitzat un concert.
Ho fan molt bé!! Ha sigut una gran experiència!
| MÚSICS | INSTRUMENT |
| Alba Ll. | piano |
| Aran | violí |
| Pau O. | guitarra |
| Santi | piano |
| Ares M. | piano |
| Ares Ll. | guitarra |
| Soren | guitarra |
| Joel | guitarra |
| Jana | flauta travessera |
| Ona | guitarra |
| Hugo | castanyoles |
| Èric O. | arpa monocorde |
| Valentina | piano |
| Cristina D. | piano |
| Júlia L. | piano |
| Nil | guitarra |
| Pol L. | la caixa |
TALLER DE MÚSICA
21/11/18Durant el matí d’ahir, la Maria Altadill, mestra del centre de Música Dalcroze de Lleida, ens va oferir un taller de música per a cada cicle.
Aquest taller va girar entorn a les obres que s’interpretaran al concert que la Jove Orquestra de Ponent realitzarà el proper dissabte 24 de novembre al poble.
Així, vam aprendre molt tot escoltant els fragments de les obres:
“La Sinfonia del Nou Món” de A.Dvorak
“L’Intermezzo de l’Òpera Goyescas” de E.Granados
SETMANA MUSICAL
19/11/18Durant aquesta setmana, del 20 al 23 de novembre tots els nens i nenes de l’escola celebrarem la “Setmana Musical”.
Així, al llarg de la setmana realitzarem diferents activitats relacionades amb el món de la música:
- Taller de música a càrrec de la mestra de l’escola Dalcroze de Lleida, Maria Altadill
- Concert dels alumnes de l’escola
- Taller amb músics de la JOP (Jove Orquestra de Ponent)
- Fil musical temàtic (clàssic, pel·lícules, bandes de rock, comercial)
Esperem que sigui tot un èxit!!!









