TALLERS INTERNIVELLS DE PLÀSTICA

Els infants d’Educació Primària ja hem començat els tallers internivells de plàstica que realitzem els divendres a la tarda.

Com a activitat d’inici de curs hem treballat l’acròstic i hem elaborat un acròstic amb les lletres de la nostra escola: MESTRAL.

Ens ha encantat l’activitat!

FEM UN ACRÒSTIC AMB EL NOSTRE NOM

Els nens i nenes de cicle mitjà hem treballat l’acròstic. Com a dinàmica d’inici de curs, a l’àrea de plàstica estem creant un acròstic amb el nom de la nostra escola, MESTRAL.

Previ a aquesta activitat a les aules hem creat un acròstic amb el nostre nom.

Ens ha agradat molt l’activitat!

DIBUIXEM L’HORT!

Avui els infants de Cicle Mitjà hem anat a observar l’hort. Hi hem vist molts canvis des de l’última vegada que hi vam estar.

N’hem fet un dibuix i ja estem a punt per preparar la terra i plantar!

EXPRESIÓN ORAL: ¡COMPARTIMOS JUEGOS DE MESA!

Con el objectivo de potenciar la expresión oral en castellano, los niños y niñas de ciclo inicial hemos empezado un nuevo proyecto, “PRESENTAMOS UN JUEGO DE MESA”.

Éste proyecto consiste en que cada alumno/a escoja un juego de mesa que tenga en casa y se prepare una presentación para explicar a los compañeros/as.

Durante la semana siguiente jugaremos con el juego presentado.

Ésta semana le ha tocado el turno a Itzel, que nos ha presentado el juego UNICORNIO DESTELLO.

EXPRESIÓN ORAL: ¡COMPARTIMOS JUEGOS DE MESA!

Con el objectivo de potenciar la expresión oral en castellano, los niños y niñas de ciclo inicial hemos empezado un nuevo proyecto, “PRESENTAMOS UN JUEGO DE MESA”.

Éste proyecto consiste en que cada alumno/a escoja un juego de mesa que tenga en casa y se prepare una presentación para explicar a los compañeros/as.

Durante la semana siguiente jugaremos con el juego presentado.

Ésta semana le ha tocado el turno a Matteo, que nos ha presentado el juego CONNECTA 4.

 

ENS MESUREM!

Avui la Clara i l’Andrea, les nostres aprenents, ens han plantejat una activitat de mesura que ens ha encantat!

Ens hem anat posat davant d’una paret i ens hem anat mesurant, a continuació ens hem hagut d’ordenar segons la nostra mesura, ens ha encantat!

TALLER D’ART: “INSECTARI”

Aquesta setmana, amb motiu de la Setmana de l’Art a l’escola, els infants de cicle inicial i tercer hem realitzat un taller d’art anomenat “Insectari”.

El taller ens l’han impartit des de l’escola d’art Traç, ubicada a Lleida.

En aquest taller, a partir de material reciclat, hem fet volar la nostra imaginació i hem creat insectes ben originals.

Ens ha encantat!

 

 

EXPRESIÓN ORAL: ¡COMPARTIMOS JUEGOS DE MESA!

Con el objectivo de potenciar la expresión oral en castellano, los niños y niñas de ciclo inicial hemos empezado un nuevo proyecto, “PRESENTAMOS UN JUEGO DE MESA”.

Éste proyecto consiste en que cada alumno/a escoja un juego de mesa que tenga en casa y se prepare una presentación para explicar a los compañeros/as.

Durante la semana siguiente jugaremos con el juego presentado.

Ésta semana le ha tocado el turno a Odín, que nos ha presentado el juego VIRUS 2 EVOLUCIÓN.

PINTEM LES EMOCIONS!

Emmarcat dins el centre d’interès “Em conec i m’estimo”, els infants de cicle inicial hem realitzat l’activitat: PINTEM LES EMOCIONS.

Després de descriure i identificar les 6 emocions bàsiques, les hem plasmat per mitjà de la tècnica de l’aquarel·la en un llibret creat per nosaltres mateixos. Ara darrere de cada expressió plàstica escriurem un moment que ens evoqui aquella emoció.

Ens ha encantat l’activitat!