LECTURA COL·LECTIVA “LA CASA DEL MISTERI”

Avui els infants de cicle mitjà hem fet la lectura col·lectiva del conte “La casa del misteri”.

Gràcies a les caixes de llibres que ens cedeix el bibliobús podem treballar contes tenint un exemplar per cadascú.

El conte d’avui ens ha encantat!

També hem enregistrat vídeos de com llegim per poder veure allò que hem de millorar. Seguir practicant la lectura a casa i a l’escola és molt important per al nostre aprenentatge!

 

 

 

PINTEM UNA AQUAREL·LA DEL PARC ASTRONÒMIC DEL MONTSEC!

Els infants de cicle mitjà ja ens estem preparant propera sortida al Parc Astronòmic del Montsec.

Hem investigat què és, quines instal·lacions té, perquè és important, on està situat…

Un cop hem fet totes aquestes indagacions l’hem dibuixat i fet una aquarel·la de l’edifici principal.

Estem molt engrescats amb aquesta sortida i hem fet una obra d’art!

TREBALLEM PER GRUPS: JOAN ORÓ!

Amb motiu de la VI SETMANA DE LA CIÈNCIA, els infants de cicle mitjà hem iniciat un centre d’interès al voltant de la vida del científic Joan Oró.

Ahi r vam fer grups i vam començar una feina cooperativa que mostrarem a la resta de l’escola, on hem d’investigar i plasmar en una cartolina diferents aspectes al voltant de la vida de Joan Oró: LA NASA, EL PLANETA MART, LA BIOGRAFIA DE JOAN ORÓ, EL PROGRAMA VIKING.

Estem gaudint molt del treball en grup i posem en pràctica la nostra organització i cerca d’informació a fonts digitals!

 

CONTES PER TELÈFON

Avui els infants de cicle mitjà hem iniciat un treball de lectura en veu alta a partir de la lectura col·lectiva que estem treballant: CONTES PER TELÈFON de Gianni Rodari.

Cada setmana dos alumnes s’hauran de preparar un dels contes i despenjar el telèfon que tenim a l’aula per llegir el seu conte en veu alta.

A mesura que avanci el curs anirem penjant els vídeos amb les lectures.

CONTES PER TELÈFON

Aquesta setmana els infants de cicle mitjà hem iniciat un nou llibre a la lectura col·lectiva: CONTES PER TELÈFON de Gianni Rodari.

Estem molt engrescats/des amb aquesta nova lectura.

PRIMERA TROBADA DE ZER

Aquest proper divendres dia 20 realitzarem a l’escola Mestral la primera trobada de convivència de la ZER.

Aquest any els infants de Torrelameu vindran a visitar-nos i a passar el dia plegats al nostre poble. Realitzarem activitats diverses i farem un esmorzar i dinar conjunt.

Els esperem amb molta il·lusió i hem preparat un vídeo a mode d’invitació.

Us el compartim!