EXPERIMENTEM AMB BOMBOLLES!
30/04/19Els nens d’EI5 i Primer hem fet un taller d’experimentació. Aquesta vegada, hem fet bombolles de sabó. Ens ha encantat l’experiència!!
Els nens d’EI5 i Primer hem fet un taller d’experimentació. Aquesta vegada, hem fet bombolles de sabó. Ens ha encantat l’experiència!!
Abans de marxar de vacances de Setmana Santa estem preparant els productes per a la venda del proper Mercat de Primavera que celebrarem el dia de Sant Jordi, 23 d’abril, a l’Escola Mestral!
El dijous passat dia 2 de març, els nens i nenes d’Educació Infantil vam rebre una visita molt especial que ens va ajudar en la confecció del producte que vendrem.
Moltes gràcies Teresa!
Ja s’acosta Sant Jordi i els alumnes de l’escola hem treballat un llibre que ens ha encantat: “De quin color és un petó?” de l’autora Rocio Bonilla.
Després de treballar el conte hem participat a un concurs de dibuix on hem hagut de dibuixar a la protagonista, anomenada Minimoni, fent l’activitat que més ens agrada a nosaltres.
A la classe de quart estem treballant el sistema digestiu i la funció de nutrició.
Aquest matí, l’Eric, el nostre practicant, ens ha mostrat un experiment on podíem veure clarament el viatge que fan els aliments des que entren per la boca fins que els expulsem del cos.
Hem après moltes coses i ha estat molt interessant!
Durant el matí del dimecres 27 de març, els alumnes de Cicle Inicial i Cicle Mitjà vam fer una visita a la central fruitera FRUILAR, situada la polígon del Segre a Lleida.
Durant la visita realitzada per les seves instal·lacions vam poder observar tot el procés de conservació i encaixat de la fruita.
També vam dur a terme un taller el qual tractava de preparar, per grups, diferents tastets de fruita i fer un esmorzar comunitari saludable.
Finalment, vam tornar a agafar l’autocar per anar al camp a veure com la primavera ha fet florir els arbres fruiters. Un pagès de la zona, anomenat Armando, ens ha explicat les característiques dels fruiters i hem pogut observar la seva floració en directe.
Ha estat una sortida molt interessant en la qual hem après moltes coses!
Ahir els alumnes de cicle mitjà vam assistir a la II Trobada de Jocs Tradicionals de les escoles rurals de la Noguera a Balaguer.
Vam passar tot el dia jugant, fent esport i compartint l’experiència amb altres alumnes de diferents Escoles rurals.
Ens ho vam passar molt i molt bé!
Aquesta tarda, els alumnes de Cicle Mitjà hem anat a jugar a bitlles amb els padrins del poble. Des de l’assemblea de delegats va sorgir la idea de col·laborar amb algunes de les associacions del poble i aquesta n’és una. Després de mostrar interès envers aquest joc tradicional ens hem posat el contacte amb l’associació i avui ens han pogut fer una demostració i posada en pràctica d’aquest joc!
Ens ho hem passat molt bé!
Els alumnes de quart ja hem començat un “Projecte de lectures diverses” amb l’objectiu de preparar la Diada de Sant Jordi. Aquest any la temàtica principal de Sant Jordi seran els contes clàssics. A la nostra classe ja hem començat amb el nostre recull de contes i ja estem preparats per a treballar molt a partir d’aquests títols tant coneguts per nosaltres.
Farem volar la imaginació i ens endinsarem en aquest món d’històries buscant-ne altres versions!
Hem muntat a la classe una taula amb el nostre recull, ara ja podem començar a treballar!
La setmana passada, els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior vam realitzar un taller anomenat “Art i reciclatge”. En primer lloc, ens van fer una xerrada per a conscienciar-nos de la importància del reciclatge i tot seguit vam procedir a l’elaboració de la nostra obra.
Vam aprofitar per construir un nou Carnestoltes! De manera que treballant en grups cooperatius, tots i totes ens vam implicar en el procés d’elaboració per tal d’obtenir un resultat que ens agradés a tots i a totes.
Estem molt satisfets de la tasca realitzada! Ha sigut tot un èxit!