INICIEM LA ROBÒTICA!
24/09/24Els infants de cicle mitjà ahir vam iniciar les sessions de robòtica que farem cada dilluns a la tarda durant aquest curs.
Hem descobert les Tale Bots i hem practicat les coordenades als taulells.
Ens ha encantat!
Els infants de cicle mitjà ahir vam iniciar les sessions de robòtica que farem cada dilluns a la tarda durant aquest curs.
Hem descobert les Tale Bots i hem practicat les coordenades als taulells.
Ens ha encantat!
A partir del projecte a nivell d’escola UN VIATGE PER L’ESPAI hem elaborat una revista digital on cada aula hi exposa una petita mostra del treball que han estat fent.
Esperem que us agradi!
Bona tarda famílies!
Ens fa molta il·lusió compartir amb vosaltres el vídeo on participa tot l’alumnat de l’escola amb tota la informació necessària per a les colònies a LA FINCA PRADES!
Amb motiu de la Fira dels Somnis contra el càncer infantil de Balaguer, els infants de quart hem anat aquest matí caminant a la residència Sant Roc a entrevistar als padrins i padrines sobre el centenari de l’arribada del tren a Balaguer. Hem preparat unes preguntes per parelles i hem entrevistat a quatre padrines. Amb tota la informació que hem recollit elaborarem un reportatge que estarà exposat a Balaguer el proper dia 5 de maig.
Ens ha agradat molt compartir aquesta estona amb les padrines.
Al tornar de les vacances de Setmana Santa, els infants de cicle mitjà hem tingut una gran sorpresa.
El Germán Martínez ens ha contestat!
Hem pogut veure el vídeo i hem escoltat atentament les seves respostes a les quals ha dedicat temps i esforç.
Us enllacem el vídeo per tal que les pugueu veure.
¡MUCHAS GRACIAS GERMÁN!
Els infants de cicle mitjà hem iniciat la situació d’aprenentatge: MESUREM
En aquesta situació d’aprenentatge s’ha plantejat el repte de fer un plànol de la classe amb tots els seus elements a escala.
Avui hem començat a mesurar els diferents elements de la classe i hem estrenat el làser de mesura per mesurar la llargada i l’amplada de l’aula.
Estem molt engrescats/des!
Avui els infants de cicle mitjà hem acabat al nostre vídeo per tal d’enviar-lo al científic Germán Martínez que treballa a la NASA.
Partint de l’estudi de la vida i descobriments de Joan Oró, ens vam poder posar en contacte amb el científic German Martínez. El German Martínez és doctor en Física, professor de Termodinàmica Atmosfèrica i Radiació a la Universitat de Michigan, fellowship de la National Aeronautics and Space Administration (NASA) i un dels investigadors més prometedors
que ha sortit d’Espanya en els darrers temps.
A partir d’aquest contacte, se’ns va generar un interès pel planeta Mart i pels vehicles que s’han enviat durant aquest anys anomenats Rovers.
Amb tot això i les nostres investigacions hem gravat un vídeo per tal d’enviar-lo al Germán i estem esperant amb molta il·lusió la seva resposta!
Esperem que us agradi!