FEM CAGAR EL TIÓ A L’ESCOLETA
21/12/22Els nens i les nenes d’EI1, EI2 i EI3 hem cagat el Tió!
Li hem cantat la cançó molt contents i molt contentes i ens ha cagat una carmanyola amb el logo de l’ Escola.
Després hem esmorzat tots junts coca i xocolata.
Gràcies, Tió!!!












