MENÚ DEL MES
23/02/18Si voleu consultar el menú del mes el trobareu a la secció menjador.
Si voleu consultar el menú del mes el trobareu a la secció menjador.
Els alumnes de sisè han fet el pregó anunciant la venda de “Mestralines”, les magdalenes de poma que hem estat elaborant entre tots aquests dies.
http://agora.xtec.cat/escolamestralvilanova/wp-content/uploads/usu729/2017/10/prego-sise-.mp4
El proper 12 de setembre iniciem el curs!!!
Ja teniu penjat el calendari del curs.