La màquina d’escriure – Leroy Anderson
14/02/23A l’oficina del cicle inicial l’activitat no para: Informes, documents i molta feina…
A l’oficina del cicle inicial l’activitat no para: Informes, documents i molta feina…
Avui els nens nenes de cicle Superior de l’escola Mestral han realitzat experiments. A cada aula s’han elaborat diferents experiments, en els quals els nens i nenes de l’escola ha pogut gaudir d’una estona científica.
Tots els nens i nenes de l’escola han gaudit molt!
Text escrit per l'Ares Mas
Amb motiu del dia de la dona científica, durant la setmana del 13 al 16 de febrer durem a terme la V Setmana de la Ciència a l’escola.
L’objectiu principal d’aquesta iniciativa no és altre que despertar i potenciar l’interès i la curiositat dels nostres alumnes vers la Ciència.
Per la qual cosa, a nivell d’aula, treballarem diferents científics que han destacat amb les seves investigacions en el camp de la ciència.
I també, els nens i les nenes de les diferents aules realitzaran diferents experiments científics i els presentaran als seus companys/es i també a vosaltres, les famílies. D’aquesta manera, la programació serà la següent.
Ens fa molta il·lusió poder ensenyar, el dijous 16 de febrer, un recull dels diferents experiments treballats durant la V Setmana de la Ciència. Per la qual cosa, a partir de les 15:45 hores durem a terme una petita mostra, oberta a les famílies. Aquesta es realitzarà al carrer de davant de l’escola. Us hi esperem!
Finalment us adjuntem el cartell que han elaborat els alumnes de sisè.
El 30 de gener va ser el DENIP (dia escolar de la no-violència i la Pau).
Tot l’alumnat de l’escola ho vam treballar mitjançant el conte “El club dels Valents”.
També amb activitats com m’agrada i no m’agrada sobre situacions quotidianes en la nostra escola.
Finalment, es va posar en comú a la passada assemblea de delegats!
*Creiem que la convivència és molt important per al bon funcionament de la societat*
Tanquem el projecte de la família a l’aula d’EI 4 i EI5!
Voleu veure algunes imatges i vídeos?
Avui a l’Escoleta hem:
Per molts anys guapes!!!
I gràcies per l’esmorzar!
Aquesta setmana l’Islam és la protagonista del projecte Vincles.
Ens ha portat un pijama de quan era petita i ha explicat que li agradava molt perquè és de color rosa i molt finet.
Ara li va petit, però el guarda com un gran tresor!
Moltes gràcies!
Per molts anys Dominic!!!
Avui fas 2 anys, t’estàs fent gran!
Moltes gràcies per haver compartit el teu dia amb nosaltres.
La coca estava boníssima!
Gràcies, família!!!