VISITEM LA GRANJA ESCOLA “LA MANREANA”

EL passat dimarts, els alumnes de CM vam visitar la granja escola “La Manreana”.

Només arribar vam esmorzar a l’aire lliure, en un gran camp.

Després vam fer dos grups i uns elaboràvem pa, mentre la resta visitava tota la granja… quin munt d’animals! Vam alimentar cavalls, tocar les cabres, comparar ous de diferents animals, vam veure volar àligues, com desplegava totes les plomes un paó reial i… alguna esgarrapadeta d’algun conill saltarí!

Més tard, vam dinar tots junts i finalment juntament amb els monitors vam tenir temps lliure per poder jugar.

Ho vam passar molt bé i a la tornada ja estàvem molt cansats. Quan vam arribar a l’escola cadascú de nosaltres es va emportar el pa que havia elaborat, i ….mmmmm…. estava boníssim!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *