MUSEU DE L’AIGUA

Els alumnes de Cicle Inicial vam aprofitar que estem treballant l’aigua i els seus estats, per fer una visita al museu de l’aigua de Lleida «La Canadenca».

Vam poder veure una exposició força curiosa de diferents aigües d’arreu del món. També ens van explicar com hem de reciclar les botelles per tal de no contaminar el planeta.

I ens van fer un taller molt pràctic sobre els estats de l’aigua: sòlid, líquid i gasós. I un altre on vam poder descobrir la densitat de diferents líquids o semilíquids com l’oli o la mel. I quins elements suren o no.

Fer sortides fora de l’escola sempre ens aporta experiències noves, però en aquesta ocasió vam aprofitar molt l’activitat ja que els experts ens ho van explicar d’una manera molt entenedora i molt pràctica.