Carnaval a Cicle Inicial

El dia 25 de febrer vam celebrar la festa de carnaval a l’escola. Els alumnes de cicle inicial, dies abans, vam preparar unes disfresses de fades i de mags, per poder disfressar-nos i fer disbauxa aquest dia tan divertit! Ens ho vam passar molt bé, vam esmorzar coca amb xocolata! Vam ballar, riure i jugar!

A més a més, durant la setmana del 25, els alumnes havien de complir unes consignes que ens havia fet arribar el rei Carnestoltes. El dimarts una perruca havíem de portar, el dimecres una galta decorada i el dijous un mitjó de cada color.