ARBORÈTUM. Jardí botànic de Lleida

Els alumnes de primer i quart de l’escola hem fet una sortida conjunta a l’arborètum, el jardí botànic de Lleida.

Hem treballat  per parelles, ha estat una molt bona oportunitat per conèixer-nos millor i per veure que els grans podem aprendre dels petits i els petits dels grans.
Ens han explicat coses sobre els arbres: les seves parts, la seva forma, el tipus de fulles… i alguna curiositat molt interessant. Una curiositat és que per poder abraçar l’arbre que pot arribar a mesurar 100m i es diu  sequoia,  hem de fer una rotllana amb els braços estirats els 30 nens i nenes que avui hem anat a la sortida.
Sempre és una oportunitat aprofitar els recursos que tenim a la ciutat per aprendre coses noves, de la mà dels professionals què és qui en saben més.