AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (DEL 4 AL 8 D’ABRIL)

A P3 acabem el trimestre amb una activitat molt dolça que ens ha agradat molt.

A P4 acabem el trimestre amb un nou projecte engegat: Les formigues i els formiguers.

Els infants de P5 gaudeixen de les estones de jocs de taula.

Els nens i nenes dels grups de Mitjans hem celebrat la setmana de l’activitat física i hem aprofitat per dedicar 20 minuts diaris a fer històries en moviment, ioga, zumba…
També hem anat a fer rutes i caminades i els alumnes de 3r ens han fet de “monis” al camp de futbol, dinamitzant diferents jocs.
Ens ho hem passat genial però estem esgotades i esgotats!!!

A 1r també ens hem atrevit a assumir el repte de fer un paraulògic entre totes i tots i el resultat ha estat molt satisfactori! Hem trobat més de 40 paraules! Us atreviu? Us el deixem aquí penjat!

A 2n també hem treballat la suma representant cares amb reglets.

Aquesta setmana els nens i nenes de 3r han practicat la multiplicació amb reglets i hem anat al gimnàs a fer ed. Física. Ens ha agradat molt!!!

A 4t fem d’aprenents d’Arcimboldo.

Aquesta setmana el SIAD ha vingut a fer una xerrada a l’alumnat de 5è on hem parlat del paper invisible de la dona a l’esport.

Aquesta setmana el grup de grans hem fet una sortida per celebrar el Dia Mundial de l’activitat física. Al matí 5è i 6è hem fet una caminada prop del Ridaura i a la tarda ens hem trobat amb 4t per fer jocs esportius tots junts.