AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (DEL 28 DE MARÇ A L’1 D’ABRIL)

Aquesta setmana els nens i nenes de P3 hem fet una sortida a un parc i bosc de Llagostera.

Els alumnes de P4 han estat practicant el modelatge amb diferents materials i tècniques.

Els alumnes de P5 gaudeixen de l’aula de llum i les seves propostes.

Les nenes i els nens de primer estem buscant pistes de la primavera a l’hort de l’escola i a la resta d’espais verds del pati.
Hem trobat moltes flors, insectes, faves, gemmes i coses estranyes i curioses!!!
Heu menjat mai flors?
Proveu les de calèndula!

2nB hem començat aquesta setmana la primera sessió de natació i ens ho hem passat d’allò més bé! Hem gaudit de l’aigua com mai i tot i que ara ens haurem d’esperar fins després de Setmana Santa, ja estem esperant nerviosos per tornar-hi!

Aquesta activitat està subvencionada per la Diputació de Girona.

Aquesta setmana els nens i les nenes de 3r hem anat al Rodajoc a Cassà de la Selva. Ha sigut una experiència molt maca, juntar-nos amb altres escoles de la comarca, per gaudir jugant a diferents jocs a l’aire lliure. Ens hem divertit moltíssim!!

Els i les alumnes de 4t hem fet molts descobriments trobant característiques comunes i diferències entre diversos cossos geomètrics.

L’alumnat de 5è hem anat a Can Caciques a fer un taller per descobrir la prehistòria i la relació amb Llagostera.

A 6è per finalitzar el projecte de medi de l’electricitat hem fet unes maquetes on hi havia com a mínim un circuit elèctric i n’hem fet una exposició perquè tota l’escola les pugui observar i manipular.