AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (DEL 27 al 31 de març)

A I4 aquesta setmana hem tingut la visita de la Patricia i la Marta per ensenyar-nos a rentar les dents. Ha sigut molt interessant!!!

L’alumnat de SEGON hem aprés algunes de les llegendes de Llagostera  i  les hem representat  en el nucli antic.

L’alumnat de QUART hem començat un projecte de l’entorn on estudiem els diferents éssers vius de la zona, gràcies a l’ajuda de dos pares!!!

L’alumnat de 6è, el divendres 31 de març, hem anat a Barcelona, hem conegut els diferents racons del Parlament de Catalunya, el Parc de la Ciutadella, l’Arc de Triomf, i fins i tot, hem tingut temps de fer un passeig per la Barceloneta. Hem gaudit d’un dia fantàstic i hem après molt sobre la història de Catalunya.