Aquesta setmana a l’escola… (Del 20 de març al 24 de març)

A partir d’un conte els infants d’I3 construeixen cases i reprodueixen la història.

Aquesta setmana els nens i nenes de I4 hem anat al bosc acompanyats d’una agent rural. No hem vist cap animal però sabem que n’hi ha hagut, ja que ens ha ensenyat a observar els rastres que deixen.

Els alumnes de I5 fem expressió corporal!

Aquesta setmana la Patricia i la Marta de la farmàcia ens han vingut a fer una xerrada de com rentar-nos les dents i la seva cura, als nens i nenes de PRIMER. Hem après moltes coses, ens ho hem passat molt bé i a més ens han fet uns detallets. Moltíssimes gràcies!!

Els nens i nenes de SEGON treballem manipulativament la descomposició del número 100  i la  suma.
LA CARA DEL 100

Grans a les hores d’educació física hem treballat l’expressió corporal amb el joc Dance Dance Revolution!!! Els alumnes de QUART hem creat unes coreografies molt originals i divertides!!!

Els alumnes de CINQUÈ hem acabat el projecte de l’Energia fent maquetes sobre les diferents Energies Renovables que hem après.

Grans a les hores d’educació física hem treballat l’expressió corporal amb el joc Dance Dance Revolution!!! Hem creat unes coreografies molt originals i divertides!!!

Els alumnes de SISÈ hem anat a visitar a la biblioteca del poble Julià Cutiller.