AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (DEL 26 AL 30 DE SETEMBRE)

Aquesta setmana a I-3, després de Pati, hem desenvolupat algunes activitats més concretes, adaptant-nos a les necessitats del grup

A I-4 estem explorant diferents tècniques i materials: gomets, punxons, pintura, guixos i estem demostrant que som uns grans artistes.

Aquest mes de setembre els alumnes de I-5 hem continuat fent sessions d’experimentació i art. Materials, suports i tècniques diverses.

Ja ha començat la tardor i els nens i nenes de primer li donem la benvinguda amb diferents propostes artístiques!

Aquesta setmana estem preparant una sorpresa per la reunió de famílies. No pregunteu res, que és un secret!

Els nens i nenes de tercer treballem cada setmana el pla de treball. Amb activitats de llengua, matemàtiques, creativitat, noves tecnologies i més. Els hi agrada molt treballar-lo junts, amb els seus companys i companyes de classe.

L’alumnat de 4t, a robòtica, hem estat muntant i programant diversos projectes amb els kits de Lego.

5è- Moments de molta concentració… Robòtica i ortografia online i El projecte. Estudiem la matèria i un munt de coses interessants. Sobretot, quan farem els experiments!

A 6è: Som una pinya! A les estones d’art cadascú de nosaltres ha fet un dibuix que representa els seus gustos, aficions, manera de ser, etc., i hem anat construint una pinya amb tots els dibuixos.