Sortida de 3r de primària al Delta del Llobregat

Les nenes i nens de 3r de primària vam anar d’excursió al Delta de Llobregat el passat dimarts 3 de desembre per endinsar-nos una mica a la fauna i la flora del delta.

El primer que vam fer, va ser esmorzar i de seguida vam començar l’activitat. Vam recórrer un itinerari per conèixer la maresma de l’aguait de la bassa dels pollancres, la pineda i la platja de Cal Francès.

Per torns, vam poder estar una estona a l’aguait de la bassa dels pollancres per poder observar amb binocles els diferents animals que hi havia a la zona i vam aprendre alguns dels noms. Hi vam haver d’estar amb molt de silenci per no espantar els animals i que marxessin.

L’estona que vam estar a la pineda i a la platja de Cal Francès, vam poder realitzar un punt de llibre amb elements que hi havia en aquestes dues zones diferenciades i poder-nos-el emportar de record.

Un cop acabat el recorregut, vam marxar al Parc de Can Mercader a Cornellà de Llobregat, on vam dinar i vam poder jugar una bona estona. Quan va ser l’hora, vam tornar a l’escola.

Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre moltes coses!

Us deixem un recull de fotos perquè pugueu veure com ens ho vam passar: https://photos.app.goo.gl/EYindEGhLwCWvSn27

Colònies 2019-2020

Com sabeu, aquest curs s’han organitzat les colònies de manera que els alumnes de P5, 2n i 4t van junts però tal i com dicten les Normes d’Organització i Funcionament de Centre, si no arriben a uns percentatges concrets no podrem anar.

Després de fer l’estudi i fer la primera bestreta, ja tenim la resposta:

VISCA LA FESTA MAJOR!

COM CADA ANY LA COLLA DE GEGANTS DE ST ANDREU ENS HA FET UNA VISITA A LA NOSTRA ESCOLA, AQUEST ANY HAN VINGUT L’ÈTNIA I LA BRUIXILDA I ENS HAN FET UN BALL MOLT DIVERTIT! TAMBÉ ENS HAN ENSENYAT COM SÓN PER DINTRE I ELS INSTRUMENTS MUSICALS QUE LES ACOMPANYEN EN LES SEVES SORTIDES, LA GRALLA I EL TIMBAL. MOLTES GRÀCIES!

ESTRELLES I PLANETES A VALLGORGUINA

HEM ANAT A VALLGORGUINA A VIURE BEN DE PROP LA TARDOR I HEM VIST EL BOSC PLE DE CASTANYERS, DE FULLES DE MOLTS COLORS, FRUITS, BOLETS, EL PLATANER BEN PELAT I, AMAGADETA EN UN ARBRE ENCANTAT, LA FADA FILOMENA! FEU CLIC PER VEURE LES FOTOS!

Reunió d’Escoles Verdes de zona

El passat dimarts 25 de novembre dos mestres de la nostra escola van assistir a la Reunió d’Escoles Verdes de Zona on cada escola va manifestar les seves inquietuds sobre el projecte, les novetats d’aquest curs, les noves activitats que faria cada centre, etc.

El nostre centre, de mà de la Gemma Cabello i la Magda Martinez van presentar una part de les activitats que realitzem al centre.

Aquí us deixem la presentació que van exposar:

Sortida al Museu Picasso

Les nenes i els nens de 4t de primària vam anar d’excursió el 5 de novembre al Museu Picasso!

Un cop arribats i esmorzats, vam poder recórrer les diferents sales del museu tot observant els diferents quadres que ens van ensenyar les monitores que ens acompanyaven… Llegeix més»

Participació Projecte Apilo XII

Com ja portem fent els cursos anteriors, enguany també participem en el projecte Apilo XII en el qual fem un recull de piles i bateries que tinguem gastades a casa i les dipositem en el contenidor Apilo per fer una recollida selectiva d’aquest tipus de material nociu per a la natura.

Com a escola verda, incentivem als i les alumnes a fer aquesta recollida selectiva per tal de millorar i no fer mal al nostre planeta.

Us animem a portar totes les piles i bateries usades que tingueu i les dipositeu al contenedor que tenim a l’entrada de l’escola. També podeu dipositar les piles i bateries dels avis, tiets, amics, etc. Com més piles tinguem, menys piles faran mal al nostre planeta.