SORTIDA PENYA DEL MORO I HORT DE SANT JUST

Ja fa un temps que els nens i les nenes de 4t van fer una sortida a la Penya del Moro de Sant Just Desvern. Van demostrar que són molt bons esportistes fent la pujada al cim des de la nostra escola.

També vam aprofitar que a coneixement del medi estàvem treballant les plantes i el procés de germinació,  per anar a un hort i sembrar faves i així fer de pagesos i pageses i aprendre d’una manera pràctica tot aquest procés.

Vam sembrar les llavors, les vam regar,  vam posar els noms dels nens i les nenes a cada sot ja sembrat i vam identificar els arbres fruiters que hi havia a l’hort.

A l’escola s’ha fet un treball interdisciplinari sobre l’hort des de tots els àmbits: coneixement del medi, matemàtiques, català, anglès, música,…. Els nens i les nenes han pogut seguir el creixement de les faveres amb els vídeos que s’han anat penjat al classroom de medi.

Us deixem aquest vídeo on podreu veure un recull de fotografies de la sortida, de les eines necessàries per sembrar, dels arbres fruiters que hi havia a l’hort, del creixement de les faveres i de la pujada a la Penya Moro.

Esperem que us agradi!!!!