Cursa solidària Save the Children

Abans de Setmana Santa tots els cursos de l’escola van participar a la cursa solidària Save the Children per recaptar diners dins del projecte quilòmetres de solidaritat.

Aquest any la recaptació va destinada a la zona de la Banya d’Àfrica. Es tracta d’una regió on el conflicte i el canvi climàtic, sumats a la crisi sanitària per la COVID-19, han provocat una fam devastadora, especialment entre els nens i les nenes, vivint una situació d’emergència. Milions de nens i nenes pateixen manca d’aliments, fet que suposa alts índexs de desnutrició en menors de cinc anys.

Com escola volem felicitar a tots els nens i les nenes pel gran esforç fet durant la cursa i agrair a les famílies les aportacions econòmiques que heu fet. No hi ha quantitats petites, totes són importants!

Entre totes les famílies s’ha recollit 1573,65 euros que seran donats íntegrament a l’ONG Save the Children. Una vegada més agrair-vos a tots l’esforç!

Us deixem un vídeo amb imatges de la cursa.