Intercanvi escola japonesa – 2n

El passat 9 de juny els nens i nenes de segon van fer una visita a l’escola japonesa de Sant Cugat del Vallès.

L’alumnat de l’escola ens va preparar una magnífica gimcana amb diferents proves perquè els infants de l’Isidre Martí coneguessin la cultura japonesa. Les proves consistien a crear el seu propi Kendama, un joc tradicional, jugar a un joc de cartes japonès i pintar dibuixos anime com ara, Doraemon, Pokémon, etc.

A més a més, ens van ensenyar un ball tradicional i ens van cantar una cançó popular.

Va ser una experiència molt bonica i els nens i nenes de segon ho van gaudir moltíssim.

Podeu veure fotografies i vídeos de la sortida clicant a l’enllaç: