CURSA SOLIDÀRIA SAVE THE CHILDREN

Un any més, l’escola ha participat en el projecte “Kilòmetres de solidaritat” Save the Children. Aquest curs escolar els diners recaptats seran destinats a assegurar la supervivència dels menors que pateixen a causa de la desnutrició i que afecta  milions de nens i nenes a conseqüència de la pobresa i els conflictes. Un projecte educatiu on els nens i les nenes de l’escola són els protagonistes. Han posat molta il·lusió i esforç en participar en la cursa solidària. Durant aquesta setmana han fet molts kilòmetres i gràcies a les vostres donacions  podrem fer un món on els nens i les nenes tinguin esperances i oportunitats. Moltes gràcies a tots i totes!

Cliqueu aquí per veure les imatges