Projecte “Creem contes” La Mallola – Isidre Martí

Estimades famílies,

Aquest trimestre hem dut a terme un nou projecte cooperatiu amb l’alumnat de segon de l’ESO de La Mallola, creant contes a partir dels interessos que van extreure a partir de les preguntes que van realitzar a la visita que ens van fer l’1 de febrer.

A mitjans de març ens van fer l’entrega dels contes creats. Els alumnes de segon de primària havien de realitzar la lectura, el resum, la portada i la contraportada. Finalment, van valorar els contes a partir d’una rúbrica d’avaluació.
Avui hem visitat La Mallola i hem presentat els contes acabats. Hem posat en comú tots els aspectes positius i negatius per grups de treball i han creat conjuntament un final alternatiu.

Ha sigut una experiència molt enriquidora i molt positiva pels nens i nenes de segon, ja que han pogut posar en pràctica el que han treballat a l’aula de com fer un resum.

Esperem que el projecte continuï els pròxims anys.
Mestres de segon

FOTOS MALLOLA