OUS DE PASQUA

A EI3 hem experimentat amb xocolata desfeta.

Hem mullat els dits en la xocolata calenta i hem pintat un ou gegant fent lliscar la nostra mà per sobre el paper, dibuixant i desdibuixant.

En acabar, sabeu que hem fet? Doncs clar, llepar i llepar.

Cliqueu sobre la imatge per veure’n les fotos

Projecte “Cartes als Reis”

L’alumnat de 1r i 2n de primària ha participat en el projecte “Cartes als Reis” juntament amb altres escoles i instituts d’Esplugues i de Sant Just. Tots els nens i nenes han escrit la seva carta demanant un regal per a cadascú, un per a la classe i un desig per millorar com a societat. Aquestes cartes les hem portat a la Bústia Màgica i sembla que ràpidament hem rebut una resposta!

Aquí podeu veure les cartes de l’alumnat i les respostes que hem rebut.

  • Cartes i respostes de 1rA:

22-23 Cartes als Reis – 1A ISIDRE MARTÍ de SE CRP del Baix Llobregat VIII

  • Cartes i respostes de 1rB:

22-23 Cartes als Reis – 1B ISIDRE MARTÍ de SE CRP del Baix Llobregat VIII

  • Cartes i respostes de 2n A:

22-23 Cartes als Reis -2A ISIDRE MARTÍ de SE CRP del Baix Llobregat VIII

  • Cartes i respostes de 2nB:

22-23 Cartes als Reis – 2B – ISIDRE MARTÍ de SE CRP del Baix Llobregat VIII