LA FADA DE COLORS

Aquesta setmana els nens i nenes d’EI4 i EI5 hem visitat el museu de Can Tinturé, i allà ens ha sorprés la Fada de Colors.

Ens ha explicat que abans, fa molts i molts anys, els colors no existien, tot era en blanc i negre. Però poc a poc es van anar aconseguint i cada flor, fruita, animal, objecte ha acabat tenint el seu color característic.

A través de quatre colors hem fet un viatge amb els sentits i hem escoltat el mar amb l’oïda, hem vist un munt de colors i formes amb la vista, hem olorat quatre aromes amb l’olfacte, hem vist diferents fruites i hem recordat el seu sabor amb el gust i finalment amb el tacte hem treballat l’estampació a sobre d’una rajola.

Ha sigut molt interessant i divertit. Mireu:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>