Iniciem el projecte d’emprenedoria a 5è!

L’alumnat de cinquè ha fet una assemblea per tal de decidir si volen participar en el projecte d’Emprenedoria Escolar i un cop decidit van escollir entre una empresa S.A. o una cooperativa  escolar. Finalment, veient els avantatges i desavantatges en cada cas han decicit fer una cooperativa essent socis i sòcies capitalistes.  A més a més, cada classe ha decidit el nom de la seva cooperativa i el consell rector de cada cooperativa després de presentar la candidatura corresponent a cada càrrec. Els resultats han estat:

5è A:

Nom cooperativa: Artescolar

Presidenta i vicepresident: Sofia i Jossue.

Secretaria i vicesecretari: Martina i Biel.

Tresorera i vicetresorer: Greta i Gonzalo.

5è B:

Nom cooperativa: Art&Màgic

President i vicepresidenta: Julen i Nadia

Secretari i vicesecretari: Cristian i Roger

Tresorer i vicetresorera: Gerard i Maria.

Us deixem algunes FOTOS, anirem afegint a mesura que  tinguem més novetats…

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *