Menjador escolar

consell-comarcal-maresme

El servei de menjador està gestionat pel Consell Comarcal del Maresme i l’empresa Aliment Art – Servei d’Àpats. Horari: de 12.30 a 15.00 h.

Per fer ús del servei s’ha d’emplenar la fitxa d’inscripció 20-21 i lliurar-la al centre. Només s’ha d’emplenar un cop al curs, abans d’utilitzar el servei per primera vegada.

Les comunicacions de l’ús del servei s’han de fer abans de les 10 del matí:

• Deixant una nota a la bústia de menjador indicant nom i cognom de l’alumne/a, grup i dia/dies que farà ús (o no) del servei.
  • Enviant un correu electrònic a l’adreça: menjador.ignasiglesias@gmail.com
  • Trucant al telèfon 663 43 90 39 (de 9.30 a 10 h) o enviant un missatge de WhatsApp indicant el nom i cognom de l’alumne/a

Coordinadora del servei: Nuri de Pedro

Preu: 6,20 € (fix) i 6,80 € (esporàdic). Es considera usuari fix l’alumnat que fa ús del menjador un mínim de tres dies a la setmana.

NORMATIVA MENJADOR
FITXA INSCRIPCIÓ 20-21
Programa de revisió de menús escolars – Informe de seguiment 22/05/2020

Descarregueu-vos els menús de març 2020