Projecte Bellànima

Durant aquest curs l’escola ha tornat a participar al projecte Bellànima. Igual que el curs passat, els alumnes que ho han pogut gaudir han estat els de segon de primària.

El projecte “movem l’ànima” neix de la inquietud de diferents professionals per desenvolupar activitats innovadores en l’àmbit de les persones gran a fi de millorar el seu benestar social. Partint d’aquesta idea els infants de segon de primària (7 / 8 anys) han realitzat diverses activitats intergeneracionals juntament amb la terapeuta Psicocorporal de l’associació Bellànima.

Us deixem l’enllaç que recull aquesta experiència.