Portes Obertes

Les mesures sanitàries de prevenció i contenció del coronavirus que a hores d’ara ja coneix tothom impliquen la cancel·lació de les portes obertes. Així que dissabte 14 no es podrà visitar les instal·lacions de l’escola físicament, però oferirem algunes alternatives de caràcter virtual:

1. Per començar, si encara no ho heu fet, visualitzeu el video-resum que explica el projecte educatiu.
  2. A continuació, compartim algunes fotografies que il·lustren espais i aules de l’escola, així com una mostra de les propostes que es trobaran sobre la taula els infants de Germanes Bertomeu en entrar a l’aula. Les dividirem en dos àlbums: l’edifici de parvulari i edifici de primària.
  3. Teniu preguntes? Quins dubtes volies aclarir dissabte? Potser necessites concretar alguna cosa sobre el projecte, el funcionament, l’organització, el període d’adaptació, els serveis de permanència, menjador o lleure? Omple aquest formulari i et respondrem en breu.
  4. Per altra banda, si preferiu preguntar o compartir sensacions per WhatsApp a famílies interessades en l’escola, us podeu unir al grup creat expressament.

Malauradament, el procés de preinscripció es troba en situació d’estudi, atenent el context actual. Properament es determinarà com i quan es podrà fer enguany. Aquesta és la web del Departament d’Educació on es va publicant tot el relatiu al procés de preinscripció.