Bertociències a 1r

Cada any, l’escola celebra el dia internacional de la ciència (10 de novembre) encarregant a les aules la realització d’un experiment. Posteriorment, es documenta el procés i s’organitza una mostra que es pot visitar dirigida a les famílies i a la resta de la comunitat educativa de cadascuna de les experiències: és el que anomenem BERTOCIÈNCIES.

Els alumnes de 1r s’han plantejat com és i com es comporta l’aire, qüestions que han anat resolent amb tota una bateria de senzills experiments que podeu observar tot clicant a les icones del següent enllaç: