DANSA ARA Joan Serra a 2n

El Dimarts 5 d’Abril, els infants de 2n curs d’Educació Primària van participar en el DANSA ARA Joan Serra a l’Estadi Olímpic de Montjuïc.

Va ser una experiència molt intensa i emocionant que vam poder gaudir tots plegats, gairebé 9.000 nens i nenes ballant a l’estadi!

L’Alcaldessa Ada Colau i el Regidor d’Esports de l’Ajuntament van ser allà per innaugurar l’acte i van fer un petit discurs encoratjant-nos a tots a omplir la ciutat de dansa, música i esport.

Els alumnes de l’Institut del Teatre van iniciar l’espectacle amb una coreografia molt original i trencadora. A continuació, els ballarins i coreògrafs de les danses, Factoria Mascaró, van ballar la cançó d’Oques Grasses “Petar-ho”. Els nostres infants van ballar les sis danses que hem estat treballant a l’escola des de les àrees d’educació física i música. Per últim, ens vam acomiadar amb la cançó “Eso que tú me das”, de Jarabe de Palo.

Us adjuntem algunes imatges d’aquest dia, que de ben segur serà inoblidable per a tots els que hi vam ser.

Gràcies a tots els nens i nenes de 2n, Troncs i Ratpenats, per aquest dia tan fantàstic i felicitats per la feina ben feta!!!!