Fotos de Guitar Club
Dissabte passat es va realitzar una nova edició del “Guitar Club” aquesta vegada amb més participants que mai. Es van poder gaudir tant de guitarres clàssiques com de elèctriques compartint diferents estils.
Llegeix més»
Dissabte passat es va realitzar una nova edició del “Guitar Club” aquesta vegada amb més participants que mai. Es van poder gaudir tant de guitarres clàssiques com de elèctriques compartint diferents estils.
Llegeix més»
Divendres passat les corals de Ciutat Vella van oferir un concert al Museu Marítim de Barcelona dirigit per les professores de l’Escola de Músics Yolanda Mallofré, Cristina Colomer i acompanyades al clarinet, piano i baix elèctric per Bartolomé García-Plata, Joaquim Tardido i Alan García respectivament.
Llegeix més»
El nou de novembre s’ha celebrat la XV jornada de qualitat a l’Ensenyament i hem tingut el plaer de ser convidats com a ponents dins del marc de les Escoles de Música de Barcelona com a referent de qualitat a la nostra ciutat.Llegeix més»
El passat dissabte L’escola de Músics va tenir l’honor de ser el padrí dels capgrossos de l’escola Afa Vedruna Àngels, com no podia ser d’una altra manera ho vam celebrar amb música, a càrrec de la coral jove de l’escola.
Llegeix més»
Aquesta setmana hem començat el cor de joves de Pau Claris, una activitat voluntària dels alumnes d’aquest institut amb el que l’Escola de Músics col.labora des de fa tres anys. La coral ja comença a sonar amb molta energía!
Llegeix més»
Un any més s’estan realitzant les proves per accedir a la Raval’s Band. El jurat d’aquest any ha estat el director de la banda, en Bartolomé García-Plata, la cap d’àrea de flauta travessera Sarai Ferrer i el director de l’Escola de Músics Jordi Farrés.
Llegeix més»
Aquest any repetim l’experiència.
Una experiència molt positiva amb la qual vam aprendre molt tots plegats i ens ho vam passar molt bé.
Compartim unes imatges i un vídeo del curs que va oferir en Santi Serratosa la passada setmana a L’Escola de Músics.