Equipaments

Aules

L’Escola està formada per dos locals, amb un total d’unes 30 aules. Les aules estan totalment equipades amb el material necessari per facilitar als mestres la seva feina d’educadors. Quan les aules no estan ocupades es poden reservar pels alumnes per tal de poder-hi estudiar les hores que vulguin.

Les aules de llenguatge musical i sensibilització estan equipades amb pantalles digitals i amb les últimes aplicacions i tecnologies educatives.

A l’escola tenim una petita sala de concerts per realitzar audicions d’alumnes, i classes magistrals o concerts de tot tipus. També disposem d’una mediateca amb partitures, cds, DVD, llibres i revistes de diversos estils musicals. Oferim un servei de préstec de tot el material.

WI-FI i sala d’espera

Els locals disposen de WI-FI, sala d’espera per a les famílies i els alumnes.