Qui som/contacte

Curs de nivell professional de música a l’Escola de Músics i JPC

L’excel·lència com a pedra angular.

Les escoles de música formen part de l’oferta cultural de Barcelona des de fa molts anys, havent-hi un gran nombre de centres de gran prestigi dedicats a transmetre coneixements en aquest àmbit i a oferir classes a persones de diverses edats i nivells. Però dins d’aquest gran ventall de centres, l’Escola de Música i JPC del Raval ja va néixer amb criteris i característiques pròpies des de la seva fundació l’any 1992, formant part del Taller de Músics, i posteriorment, evolucionant fins a tenir entitat pròpia en el Petit Taller Filarmònic.

Des de llavors, ja com Escola de Músics i sota la direcció de Jordi Farrés Xirinacs i el seu compromís amb una educació musical de qualitat, s’ha convertit en un centre de referència a la ciutat gràcies als seus valors d’excel·lència, compromís amb la cultura musical de Barcelona i respecte als seus professors. A més, és una de les poques escoles de música que ofereix als alumnes classes individuals en totes les àrees: piano, guitarra, instruments de vent, cant o altres disciplines com a corda i percussió.

El pas definitiu per a aconseguir un nivell professional.

D’aquesta manera, l’Escola de Músics i JPC de Barcelona s’ha convertit en un gran referent de l’educació musical. Ofereix un entorn per a l’aprenentatge de diferents estils musicals amb professors de qualitat, la majoria músics en actiu, i imparteix classes orientades al desenvolupament de l’experimentació tècnica i la creativitat. Això la converteix en un lloc ideal perquè els apassionats de la música aprenguin de professionals experimentats i expressin la seva creativitat al mateix temps que es mantenen al dia.

Com a resultat, s’ha convertit en una de les escoles de música més importants de la ciutat i és considerada per molts com la pedra angular de l’educació musical a Barcelona. Totes aquestes característiques fan de l’Escola de Músics i JPC de Barcelona un centre imprescindible per a tot aquell que vulgui aprendre, gaudir i millorar els seus coneixements en l’àmbit musical. És un lloc ple de possibilitats i oportunitats per a satisfer tant a principiants com a professionals.

Precisament, un dels punts clarament diferencials que ofereix, són els seus Cursos de Nivell Professional per a aquells estudiants que no es conformen que la música sigui només una part més de la seva vida o una afició, sinó que volen fer un salt de qualitat definitiu i aconseguir l’excel·lència. Des d’una perspectiva global, l’Escola de Músics i JPC de Barcelona és el lloc perfecte per a fer-ho. Ofereix cursos que abasten una àmplia varietat d’instruments i disciplines amb diferents nivells, així com masterclasses i tallers impartits per alguns dels millors músics del sector.

Complint expectatives.

En definitiva, L’Escola de Músics i JPC de Barcelona s’esforça cada dia i posa tot el necessari per a ser un dels millors llocs per al perfeccionament musical si vols portar les teves habilitats al següent nivell i convertir-te en un músic professional. Amb més de vint-i-cinc anys d’experiència en l’ensenyament, instal·lacions de qualitat, excel·lents professors i cursos realment especialitzats, aquesta escola de música de Barcelona té tot el que necessites per a fer que les teves expectatives es converteixin en realitat. El primer pas és que et posis en contacte amb nosaltres exposant-nos les teves fites perquè puguem orientar-te i explicar-te com podem ajudar-te a aconseguir-les. A què sona bé?

LEscola de Música JPC
De dilluns a divendres de 10h a 21h c/del Carme nº15-17
Telf.93 301 07 18
De dilluns a divendres de 16h a 21h al c/Riera Alta 10