Emipac i Tot Raval

EMIPAC.

L’escola forma part de l’EMIPAC (Escoles de Música d’Iniciativa Privada de Catalunya), un col·lectiu de centres d’ensenyament musical del nostre país.

L’entitat vol ser un organisme interlocutor o representant d’aquestes escoles davant les diferents administracions.

Les seves activitats es centren principalment en oferir serveis als seus associats: aquests són d’àmbit pedagògic, cultural, informatiu, professional, d’assessoria, empresarial etc. L’associació també col·labora amb la resta del món educatiu i cultural per a la millora i normalització del sector i del fet musical i cultural català.

FUNDACIÓ TOT RAVAL.

L’Escola és part integrant de la Fundació Tot Raval, una plataforma de 60 associacions, institucions, persones i empreses vinculades al Raval que es crea el 2002 amb un objectiu comú: la millora de la qualitat de vida en el barri. Es desenvolupa un treball comunitari, partint d’una visió integral del barri, que incideix en els àmbits social, cultural, econòmic i comercial.

Es realitzen o impulsen projectes referents a la convivència i la cohesió social, el treball en xarxa, la participació ciutadana, l’educació, l’ocupació, el foment de l’associacionisme comercial, la dinamització econòmica i la cultura, entre d’altres, per tal de contribuir a fer un barri inclusiu, dinàmic i compromès.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *