PREINSCRIPCIONS 2024/25

Benvolguts alumnes, mares i pares de L’Escola de Músics i JPC. Us recordem que el 19 de maig és l’últim dia per a fer les preinscripcions per al curs 2024-25 amb descomptes.

Aprofiteu els descomptes!!!

Us poseu preinscriure en les següent opcions.

1.- Aquest curs es farà… Llegeix més»

Els més petits aprenen música

Si el teu fill o filla vol aprendre música, com més aviat millor!

La música aporta una gran varietat de beneficis en els més petits:

Millora de la memòria i la concentració.
 Autoconfiança i gestió emocional.
 Relaxació i tranquil·litat.
 Impulsa la creativitat i la imaginació.

En els nostres… Llegeix més»

RODA D’INSTRUMENTS

Dissabte 4 de maig, al matí, farem una nova sèrie de roda d’instruments perquè els futurs músics puguin escollir l’instrument que l’acompanyarà en els seus estudis.

Concert de piano i violoncel

El diumenge 28 d’abril a les 17:30 a l’Església de Sant Gaietà se celebrarà el concert de piano i violoncel amb següents intèrprets:

• Llegeix més»

Marató Pianística

El dissabte 27 d’abril de 16 a 20 hores se celebrarà la Marató de piano al MACBA Museu d’Art Contemporani de Barcelona.

Plaça dels Àngels , 1

Sant Jordi

Sabies que Sant Jordi també ha sigut inspiració per a la música durant molts anys? La llista de reproducció ideal per aquest dia ha d’incloure cançons com:– Amagada primavera de Txarango.– Els dracs no mengen vegetals de Quart Primera.– La rosa de Manu Guix.Esperem que gaudiu… Llegeix més»

Els arranjaments

Saps que són els arranjaments? Es tracta del conjunt de modificacions que succeeixen en una composició musical.La nostra assignatura d’arranjaments és la continuació del nivell professional, on es posa en pràctica tots els continguts apresos durant els anteriors nivells i s’estrenen les obres creades en directe.  Llegeix més»

Casals d’estiu 2024

Ja s’apropa l’estiu i, amb ell, els nostres casals!
Aprèn música amb altres nens i nenes de la teva edat, compartint la mateixa passió que tu.
I tot amb tallers i activitats divertides, perfectes per gaudir de l’estiu. Contacte amb nosaltres per a més informació!

Quin instrument t’agradaria aprendre a tocar?

L’Escola de Músics i JPC és una escola de referència a Barcelona a l’hora d’ensenyar música, sense importar l’estil!

Amb nosaltres aprendràs a tocar el teu instrument preferit amb fluïdesa. Consulta a la nostra web tots els instruments que pots aprendre!

Instruments