“The Basement”
L’últim cap de setmana de generr vam gaudir molt amb la segona funció de l’espectacle “Nosaltres” de Barris en Dansa on participen diferents formacions de l’Escola de Músics, compartim unes imatges del nostre combo “The Basement”, al teatre Joventut de l’Hospitalet. #SomMúsica #SomosMúsica #LEM25
Llegeix més»
La Raval Sinfònic a la ONCE
Diumenge 21 de gener la Raval Sinfònic va oferir un concert a l’auditori de l’ONCE. Compartim unes imatges.#SomMúsica #SomosMúsica #LEM25
Vídeo de “Smiling”
Compartim aquesta cançó de la pel·lícula musical Vaiana interpretada per la coral elemental de l’Escola de Músics “Smiling” a l’auditori de l’ONCE dins dels actes de les festes de Sant Antoni.
” Musicals Choir” i Corals Infantils de LEM
La coral jove de l’Escola de Músics i ” Musicals Choir” van participar en el concert de Corals celebrat a l’Auditori de l’Once dins el marc de le
s activitats de les festes de Sant Antoni. #SomMúsica #SomosMúsica #LEM25
Llegeix més»
Tangos al MACBA
Compartim unes imatges del concert celebrat el passat mes de desembre dins dels actes de la Marató de TV3 a càrrec de grupcello.cat i Les mademoicelli, on L’Escola de Músics va participar. #SomMúsica #Lescoalademusics25anys#SomosMúsica
“West side story” a l’Auditori de Barcelona
Els alumnes de L6 i Joves de Llenguatge Musical van anar a l’Auditori de Barcelona a veure la pel•lícula “West side story” de Leonard Bernstein amb la música en directe interpretada per l’OBC.
Ha sigut la nostra manera de donar el tret de sortida al Centenari… Llegeix més»
Assaig “Barri en dansa”
Compartim unes imatges de l’assaig realitzat per a l’espectacle de dansa “Nosaltres” on participem posant música al costat de The Basement, duo Hemiolia, Susana Torregrosa i el combo de L’EM “The Basement”
Llegeix més»


