Preparació per a superior

PROVES D’ACCÉS A CONSERVATORIS SUPERIORS

Actualment en el panorama  musical de Catalunya, hi ha una desorientació per part de l’alumnat que vol accedir al grau superior de música dels diferents centres Catalans, Espanyols i Europeus degut als constants canvis en les legislacions educatives, en les programacions i en diversitat centres.

Això ha fet que l’Escola de Músics i JPC amb la seva llarga trajectòria docent i pedagògica, hagin copsat la necessitat d’oferir uns cursos preparatoris pels estudiants/es que vulguin accedir al Grau Superior, fer oposicions per a escoles de Música de Catalunya , Espanya i Europa, orquestres professionals, etc.. amb més seguretat i garanties d’èxit.

CLASSES MAGISTRALS

A l’escola es programen classes magistrals, post-graus i cursos d’especialització.
Aquests cursos van dirigits a:
Joves músics amb interès a aprofundir en el repertori instrumental.
Professors d’escoles de música i conservatoris amb interès en aprofundir en la pedagogia de l’instrument.
Estudiants de nivell professional i superior que desitgin treballar la tècnica i el repertori instrumental.