Instruments

L’Escola de Músics i JPC de Barcelona s’ha consolidat com un punt de referència en l’educació musical de la ciutat. Amb una reputació impecable, ofereix un entorn enriquidor per a l’aprenentatge de diversos estils musicals amb professors de gran qualitat, la majoria d’ells músics en actiu. La nostra escola és reconeguda per impartir classes orientades al desenvolupament de l’experimentació tècnica i la creativitat, permetent als estudiants expressar-se musicalment de manera autèntica i innovadora.

Coneix les diferents famílies d’instruments

Instruments de percussió

Els instruments de percussió són una part vital del món musical. Des dels temps antics, els éssers humans han utilitzat objectes per crear ritmes i sons diversos. A l’Escola de Músics i JPC, els estudiants tenen l’oportunitat de conèixer i dominar els instruments de percussió de fusta, metall i membrana.

Família de vent

A l’escola, els estudiants poden explorar les subfamílies dels instruments de vent metall i fusta, aprenent les tècniques i les subtileses que fan que aquests instruments siguin tan particulars. T’interessa la trompeta, el clarinet o la flauta travessera? Vine a la nostra escola per aprendre a tocar un instrument de vent.

Família de corda

L’Escola de Músics i JPC ofereix classes especialitzades en instruments de corda pinçada, fregada i percudida. Aprèn la delicadesa del violí o la profunditat del contrabaix, els estudiants poden explorar la riquesa tonal i la versatilitat expressiva d’aquests instruments.

Instruments que pots aprendre amb nosaltres

El baix elèctric, la bateria, el cant clàssic, el cant modern, el clarinet, el contrabaix, el fagot, la flauta travessera, la guitarra, la percussió, el piano clàssic, el piano modern, el saxòfon, el trombó, la trompa, la trompeta, la tuba, l’ukelele, la viola, el violí, el violoncel.

Els nostres nivells

Com a escola autoritzada pel Departament d’Ensenyament, l’Escola de Músics i JPC ofereix una estructura de nivells adaptada per a estudiants de totes les edats i nivells d’experiència musical. Des dels nivells inicials de sensibilització fins al grau professional, els estudiants poden seguir un camí formatiu adaptat a les seves necessitats i interessos musicals. Amb una atenció especial a l’educació musical per a adults, l’escola ofereix opcions flexibles per als estudiants que desitgen explorar la música a un ritme personalitzat.

Escola de Músics i JPC: descobreix el teu instrument preferit amb nosaltres

L’Escola de Músics i JPC de Barcelona és el lloc ideal per als amants de la música que busquen un entorn d’aprenentatge de primera classe. Amb més de vint-i-cinc anys d’experiència en l’ensenyament musical, instal·lacions de primer nivell i una facultat de professors excepcionals. Si desitges portar les teves habilitats al següent nivell i convertir-te en un músic professional, posa’t en contacte amb nosaltres avui mateix per descobrir com podem ajudar-te a assolir les teves metes musicals.