Concert a l’Auditori del CCIB

Avui els alumnes dels centres educatius, els cantaires del projecte de música Cos i Ment del Casal de gent gran Joan Maragall, els músics de la Besós Band i els alumnes de l’orquestra d’ukele del barri Besòs-Maresme han actuat a l’escenari de l’Auditori del Fòrum… Llegeix més»

La Marató

Dissabte 8 de juny al matí, vam gaudir de la Marató de guitarres (més baixos i ukeleles). Ha estat un concert variat, molt maco i emotiu.

Combos L’EM (II)

Més fotos de les audicions dels Combos de l’Escola de Músics i JPC 😀






Audicions Setmana Santa

Avui comencen les audicions de Setmana Santa, molta sort a tots i totes les alumnes! 🙂

Combos de L’EM (I)

Un recull de fotos de les audicions dels Combos de L’Escola de Músics i JPC 😉