Raval’s Band

Convocatòria

Què és la Raval’s Band?

És la banda de música del barri del Raval. Volem que estigui formada per gent de Ciutat Vella que toqui instruments de vent metall, vent fusta i percussió. A través de la Raval’s Band es facilita una formació instrumental i de banda per a persones que tinguin algun coneixement musical.

Qui pot formar part de la Raval’s Band?

Aquesta convocatòria va adreçada a totes aquelles persones que toquin un instrument de vent o percussió i visquin al districte de Ciutat Vella, o siguin membres d’alguna associació o entitat del districte. Tindran preferència aquells candidats o candidates que siguin del barri del Raval.

Inscripció

Les persones interessades heu de presentar-vos a una audició. Heu de fer-nos arribar abans del 30 de setembre d’enguany la butlleta d’inscripció correctament omplerta.

Les butlletes es poden enviar per:

• correu postal a l’Escola de Música Juan Pedro Carrero, carrer del Carme, 15-17. 08001 Barcelona, telèfons 933 010 718 / 933 011 468.
  • correu electrònic: escolademusics@hotmail.com
  • o bé lliurar en mà a la mateixa associació, de dilluns a divendres, de 10 a 20 h.

Repertori

Si voleu formar part de la Raval’s Band heu de presentar dues obres de lliure elecció i un petit currículum explicant la vostra experiència musical. No demanem grans coneixements de música. No és imprescindible saber llegir música mentre sapigueu tocar el vostre instrument.

*********

La Raval’s Band fou creada l’any 2006. És una formació instrumental de vents, que es crea amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona i sota la direcció musical de l’escola de Músics i L’Escola de Música JPC.

Els components són músics amateurs que viuen, treballen o estudien al barri del Raval. La banda està formada actualment per uns 40 músics.

Cada any al mes de setembre fins el dia 30, s’obre la convocatòria per presentar-se a les proves per entrar a la Banda. Les butlletes es poden recollir al carrer del Carme nº15 al mateix mes.

Concerts de la Raval’s Band.

Raval’s Band a RIBERMUSICA Gran festa de Tardor 2011

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *