35è Concurs de màscares
25/01/22Activitats a 3r
11/01/22Hola famílies! Us fem arribar un recull d’activitats del nivell de 3r. Esperem que gaudiu veient els àlbums de fotos.
- Us deixem algunes fotos de les activitats que hem fet aquests últims dies com l’esmorzar de Nadal o l’activitat amb aquarel·les i pipetes amb la que vam fer la nostra portada de l’àlbum. “3rA Últims dies de trimestre”
- A l’escola celebrem els aniversaris!. “3rA Aniversaris de desembre”
-
La darrera setmana de novembre vam celebrar la Setmana de la Robòtica Escolar. Vam parlar sobre com ha evolucionat la robòtica al llarg dels segles i de com n’és d’important el desenvolupament de la robòtica per temes com la salut, les catàstrofes naturals o la descoberta de l’espai. A classe, vam practicar amb els Chromebooks jugant a Run Marco i després amb les tablets vam programar els nostres robots de Lego We Do. Aquí teniu un recull de fotos i vídeos: “3rA Setmana de la robòtica”, “3rB Setmana de la robòtica”.
- On Wednesday, 3rd grade students took part in a hands-on workshop about Chemical reactions. We learn about atoms and molecules. Also, we mixed some liquids to see them changing colour, bubbling and liquids that suddenly became solids (or semi-solids like slime). Some volunteers did two experiments and by the end of the lesson, every child took part in an experiment so there was no chance for anyone to lose interest. We did a density column and it was amazing! We learned a lot and we enjoyed it all together! “3rA Química en anglès”, “3rB Bojos per la química”
- Els nens i nenes de 3r hem començat aquest curs un nou projecte a Medi, el dels “Reporters i reporteres de la setmana”. Cada divendres un company o companya ens presenta una notícia i la debatem en gran grup. Alguns temes serveixen d’excusa per aprofundir una mica més i descobrir moltes més coses! Totes les notícies són molt interessants. Aquest trimestre hem parlat sobre un important eclipsi de lluna, sobre el fenomen de les mànegues a Catalunya, hem parlat del primer coet espacial espanyol, d’un xiclet contra la covid i de l’Alexia Putellas, la guanyadora de la pilota d’or. A veure quines notícies ens depara el nou trimestre!! “3rA Reporters/es 1r trimestre”.
-
La classe dels Dinosaures avui ha fet l’amic invisible. Han sortit molt contents i contentes i s’han fet detalls amb molt d’afecte!. “3rB L’amic invisible”
Aula d’acollida
21/12/21Aquest nadal, les nenes i els nens de l’aula d’acollida de l’escola han preparat unes postals per enviar a la residència ” El cel de Rubí”. Hem treballat molt vocabulari relacionat amb aquestes dates i també s’ha fet un treball d’educació emocional a través de l’empatia i l’altruisme.
Lectures per a Nadal
03/12/21I tu, jugues en català?
19/11/21Concert de tardor de la banda de Rubí
12/11/21La Banda de l’Associació Rubí Musical s.XXI presenta el “Concert de Tardor” el proper dissabte 20 de novembre a les 18:30h al Teatre Municipal La Sala.
L’esdeveniment consistirà en la tornada als escenaris de l’agrupació després de molts mesos degut a la parada forçosa a conseqüència de la pandèmia.
A més a més, serà la primera actuació d’aquesta temporada 2021-2022 i la primera vegada que la Banda organitza un concert en aquestes dates. És per tot això que l’agrupació ha triat un repertori variat que inclou obres com la Danse Macabre de Camille Saint-Saëns, una selecció de la sarsuela La Dolorosa de José Serrano i altres peces més populars que de ben segur que el públic reconeixerà i gaudirà.
El preu del concert és de 5€. Les entrades es podran adquirir el mateix dia del concert a taquilla o de forma anticipada al mateix Teatre.
Us animem a formar part d’aquest concert el dia 20 de novembre i, com sempre, us recordem que u podeu posar en contacte amb nosaltres a través del correu electrònic armrubi@gmail.com per resoldre qualsevol dubte.
Salutacions,
Junta de l’Associació Rubí Musical s.XXI
















