TIPOGRAFIA BANDOLERA25
Ja tenim la tipografia acabada! I no acaba de funcionar…

Passos per instal·lar-la:
1. Descarregueu la carpeta BANDOLERA25, un cop descarregada premeu dues vegades l’arxiu per descomprimir.
2. Obriu la carpeta BANDOLERA25, premeu dues vegades seguides perquè s’obri el contingut.
3. Us apareixerà l’arxiu en dos formats (.OTF o .TTF), ambdós arxius funcionen tant en MAC com en Windows. Premeu qualsevol dels dos arxius i seguiu els passos que us demani el programari.
MICRÒFONS DE CONTACTE EN ACCIÓ
També hem acabat de soldar tots els micròfons de contacte. Ha sigut lent, però ha valgut la pena! Ara a l’Escola ja tenim petits micròfons que poden servir per amplificar qualsevol vibració.

DRAWDIO
Hem experimentat amb un DAWDIO, un petit aparell que fa sonar els dibuixos i que al mateix temps et dona l’opció de dibuixar instruments. Un invent d’en Jay Silver
Dibuixar sabent que el dibuix sonarà ajuda a perdre pors. Aquella dita tan repetida del “no sé dibuixar” desapareix i apareixen noves formes, dibuixos despreocupats, resultats i accions que podrien estar molt a prop d’aquelles obres d’art que moltes vegades generen rebuig perquè no les en tenem.


















Segueix-nos!